از زمان ظهور  لوگو های پویا ، طراحان در حال تحقیق در مورد روش های مختلف ساخت  لوگو های سازگار برای برنامه های مختلف هستنداز آنجا که نیازهای مشتری به تغییر و تحولات خود ادامه می دهد ، کشف روشهای جدید و نوآورانه برای انعطاف پذیری بیشتر مارک تجاری مفید است.

در اینجا 5 روش برای شروع کار آورده شده است!

1. پارامترهای  لوگو خود را باز کنید

تصور غلط رایج این است که تمام پارامترهای یک  لوگو نیاز به بسته شدن دارند یا به عبارتی دیگر ، پس از اتمام طراحی  لوگو ، دقیقاً چگونگی ظاهر آن در کلیه برنامه ها وجود داردلازم نیست این مورد باشد

پارامترهایی که در مثال بالا باز می شوند ، قرار دادن کاراکتر و تعیین رنگ استاین اجازه می دهد تا به قوام در حروف متن ، حروف جنجالی و نصف متن سبز آبی / نیمه سبز اجازه دهید.

تا زمانی که این سه پارامتر ثابت برآورده شوند ، قرار گرفتن کاراکتر و تعیین رنگ می تواند بسیار سازگار و انعطاف پذیر باشد ، همانطور که در سه برنامه فوق وجود دارد.

2. یک هویت می تواند یک جفت جوهر و کاغذ باشد

خود  لوگو لزوماً نیازی به نگه داشتن تمام وزن هویت یک برند نداردبا به اشتراک گذاشتن آن وزن با ، به عنوان مثال ، جفت شدن جوهر و کاغذ خاص ، حضور  لوگو در تمام مارک تجاری چندان اجباری نیست.

توجه کنید که چگونه لوگوی Parcel Yard در قسمت دعوتنامه قرار نگرفته است ، اما هویت نام تجاری با تمام توان انجام می شود.

3. یک هویت می تواند یک مفهوم باشد

یک  لوگو سازگار به سادگی می تواند یک ایده یا مفهوم باشددر مثال بالا ، این  لوگو آلبوم یک پیکان بالا در کنار فلش رو به پایین ضروری استاین ایده به روش های مختلفی روی تی شرت ، پوستر و آلبوم آشکار می شود ، اما در کل همان مارک تجاری قابل شناسایی استاین یک نمونه عالی از یک  لوگو فوق العاده "سست" است که هنوز هم در سراسر برنامه ها قرار دارد.

4- یک  لوگو می تواند به هر جایی برود

 لوگو ها ممکن است سازگارترین قالب لوگوی کلاسیک باشداین یک شیء خاص خود است که همه چیز را در یک بسته قرار داده است: نام تجاری ، هویت و زیبایی شناسیبه همین دلیل ، هویت مارک را می توان به سادگی از طریق قرار دادن لوگو به راحتی به هر کاربرد تزریق کرد.

5- اجازه کار با یک  لوگو به رنگ سیاه و سفید و همچنین رنگ

شناخت بودجه و محدودیت های چاپ در طراحی  لوگو بسیار مهم استدر برخی موارد ، یک شرکت ممکن است ابزاری برای چاپ کامل طراحی رنگ شما نداشته باشدبرای آگاهی از آن ، اغلب خوب است چیزی را ایجاد کنید که به دو رنگ و سیاه و سفید کار کند ، تا بتواند با هر یک از برنامه های شخصی سازگار باشد.

نتیجه

طراحی های فوق راه حل های منحصر به فرد و خلاقانه برای  لوگو های سازگار استهمه آنها مفید هستند که در "ابزار ابزار" خود داشته باشیدبا این گفته نترسید از یافتن راه حل های خلاقانه خود برای یک پروژه خاص استفاده کنید!

نکات طراحی لوگو بیشتری می خواهید؟ یاد بگیرید که چگونه یک  لوگو را در اینجا طراحی کنید.

آیا می خواهید یک  لوگو سازگار برای نام تجاری خود داشته باشید؟ به سفارش طراحی لوگو سر بزنید