20 لوگو دست ساز و دستی که به سادگی بی نظیر هستند
ا استفاده از نرم افزارهای طراحی پیشرفته و تبلت های دیجیتالی که جایگزین جوهرها و کاغذهای کثیف شده هستند ، به راحتی می توان فراموش کرد که طراحی لوگو در ابتدا روشی دستی بود. در حقیقت ، بسیاری از لوگو های مشهور دهه 60 ، 70 و 80 به هیچ وجه بدون رایانه ساخته شده بودند. با توجه به اینکه چقدر آنها در اطراف گیر کرده اند ، ممکن است ایده ای برای خنداندن قلم قلم فانتزی شما (حداقل برای چند پیش نویس اول ، حداقل!) وجود داشته باشد.
ابزارهای دیجیتالی از آن زمان روند طراحی را ساده تر کرده اند ، اما طراحان هنوز هم ترجیح می دهند (لوح تقاضا) را به لوگو های دست ساز ببخشند - نه تنها برای بیرون کشیدن روزهای ابتدایی طراحی گرافیکی ، بلکه برای برندهای ظریف و ارزشمند این لوگو ها ، و زمان و توجه که به درون آنها می رود ، ارتباط برقرار کنید.
نمونه های جمع آوری شده در اینجا نشان دهنده تعداد معدودی از این ارزش های برند است ، و اگر توجه کنید ، ممکن است آنها فقط به شما کمک کنند (ایده آخر ، وعده) برای ایده بعدی لوگو شما.
لوگو های دست و پا گیر و دست نویس
-
کلمات کلیدی و مونوگرام های دست ساز همانقدر کلاسیک هستند که مارک تجاری می تواند بدست آورد. آنها بجز یک تجارت ، مشابه یک امضای شخصی عمل می کنند. از آنجا که هیچ دو امضا به طور یکسان نیستند ، این سبک روشی عالی برای تضمین یک لوگو منحصر به فرد است.
علاوه بر این ، اتصال به امضاهای شخصی به شما امکان می دهد تا برند شما احساس انسانی و دوستانه تری داشته باشد. این سبکی است که می تواند برای فروش صابون های طبیعی ، کافی شاپ ها یا روش های شفابخشی بسیار مفید باشد - مشاغل مستقیمی که با مشتریان در تعامل هستند یا می خواهند مهر تأیید خود را برای محصولات دست ساز خود ارائه دهند.
طرح های دستی
-
یکی دیگر از رویکردهای لوگوهای دست ساز ، ترسیم طرح یک شی ، صحنه یا ایده است. به عنوان مثال نماد فروشگاه مبلمان را در بالای آن یک میز و صندلی نشان دهید. اشکال کاملاً شكل گرفته و تا حدودی برای تفسیر باز است. ظاهری تقریباً انتزاعی دارد که جوی ، آرام و غریب است.
اگر کسب و کار شما قصد ایجاد یک فضای آزاد و شناور را دارد - برای تجارتهایی که مربوط به محصولات تجربی یا محیط هایی مانند کافی شاپ ها ، فروشگاه های مبلمان یا حتی مشاغل کشاورزی هستند که ممکن است بخواهند به مشتریان پیشنهاد دهند ، یک انتخاب لوگو به سبک طرح انتخابی عالی است. طبیعت باز و نسیم مزرعه آنها.
زنگ زدگی و زمین به زمین
-
حتماً متوجه شده اید که بسیاری از نمونه ها تاکنون احساس ملموس و ارگانیک می کنند. به نظر می رسد این فقط یک ویژگی اساسی در طراحی های دستی است. اگر وقت خود را برای قرار دادن عشق و مراقبت در یک طراحی دست ساز بگذرانید ، بسیار کم احساس خواهد شد. علاوه بر این ، لمس از ناقص ، لوگو ها را با ظاهری طبیعی و انسانی در تضاد با ظاهری دقیق و دقیق از نظر ماشین ، ایجاد می کند.
طرح های ارائه شده در بالا این احساس را با تصاویر ملایم ، الگوهای تزئینی ناقص و مفاهیم عجیب و غریب نشان می دهد. اگر یک احساس ارگانیک یا زنگ زدگی نقطه کانونی در کسب و کار شما است ، این سبک از طراحی لوگو را در نظر بگیرید.
عناصر دست ساز و سرگرم کننده و بازیگوش
-
ایجاد هر چیزی با دست هم می تواند واقعاً سرگرم کننده باشد - آشپزی ، پخش موسیقی ، نقاشی و درست است ، طراحی گرافیکی نیز! مثالهای فوق باعث ایجاد لذت بردن از طراحی دستی با نقاشی شده است - مانند نقاشی با رنگهای روشن ، ترکیب کودکان و یا استفاده از الگوهای ارگانیک با رنگهای پر رنگ. هر شغلی که سرگرم کننده باشد باید یک لوگو دست ساز را در نظر بگیرد. به پیاده روی ، تعطیلات ، تحصیلات یا مشاغل روزانه سگ فکر کنید.
لوگو های صنایع دستی و صنایع دستی
-
از طرفی رسم تر ، طبیعت قدیمی از طراحی دست ساز می تواند به لوگو ها ظاهری هنری و هنری بدهد. این رویکردی است که در صورت تلاش برای ابراز ارادت به یک کاردستی باید در نظر بگیرید. فکر کنید که آبجو ، کباب قهوه یا حتی مهد کودک گیاهان بکارید. این نوع از طراحی ها اغلب دارای تصاویر جزییاتی با دکوراسیون زینتی است که به زمان و مهارت ایجاد می کند (دقیقاً مانند محصول شما!).
یک انتخاب عالی ، دست پایین
-
اگر احساس می کنید که مارک شما می تواند از لمس انسان استفاده کند و فکر نمی کنید که یک مدرسه قدیمی را برای انجام این کار انجام دهید ، یک طراحی لوگو با دست کشیده انتخاب بسیار خوبی است. این که آیا این یک امضای شخصی ، تصویر زیر زمینی یا کار تفصیلی از عشق است ، طراحی شما پیام منحصر به فرد و بی موقع شما را ضبط می کند