ا استفاده از نرم افزارهای طراحی پیشرفته و تبلت های دیجیتالی که جایگزین جوهرها و کاغذهای کثیف شده هستند ، به راحتی می توان فراموش کرد که طراحی لوگو در ابتدا روشی دستی بوددر حقیقت ، بسیاری از لوگو های مشهور دهه 60 ، 70 و 80 به هیچ وجه بدون رایانه ساخته شده بودندبا توجه به اینکه چقدر آنها در اطراف گیر کرده اند ، ممکن است ایده ای برای خنداندن قلم قلم فانتزی شما (حداقل برای چند پیش نویس اول ، حداقل!) وجود داشته باشد.

ابزارهای دیجیتالی از آن زمان روند طراحی را ساده تر کرده اند ، اما طراحان هنوز هم ترجیح می دهند (لوح تقاضا) را به لوگو های دست ساز ببخشند - نه تنها برای بیرون کشیدن روزهای ابتدایی طراحی گرافیکی ، بلکه برای برندهای ظریف و ارزشمند این لوگو ها ، و زمان و توجه که به درون آنها می رود ، ارتباط برقرار کنید.

نمونه های جمع آوری شده در اینجا نشان دهنده تعداد معدودی از این ارزش های برند است ، و اگر توجه کنید ، ممکن است آنها فقط به شما کمک کنند (ایده آخر ، وعده) برای ایده بعدی لوگو شما.

لوگو های دست و پا گیر و دست نویس
-

 

کلمات کلیدی و مونوگرام های دست ساز همانقدر کلاسیک هستند که مارک تجاری می تواند بدست آوردآنها بجز یک تجارت ، مشابه یک امضای شخصی عمل می کننداز آنجا که هیچ دو امضا به طور یکسان نیستند ، این سبک روشی عالی برای تضمین یک لوگو منحصر به فرد است.

علاوه بر این ، اتصال به امضاهای شخصی به شما امکان می دهد تا برند شما احساس انسانی و دوستانه تری داشته باشداین سبکی است که می تواند برای فروش صابون های طبیعی ، کافی شاپ ها یا روش های شفابخشی بسیار مفید باشد - مشاغل مستقیمی که با مشتریان در تعامل هستند یا می خواهند مهر تأیید خود را برای محصولات دست ساز خود ارائه دهند.

طرح های دستی
-

یکی دیگر از رویکردهای لوگوهای دست ساز ، ترسیم طرح یک شی ، صحنه یا ایده استبه عنوان مثال نماد فروشگاه مبلمان را در بالای آن یک میز و صندلی نشان دهیداشکال کاملاً شكل گرفته و تا حدودی برای تفسیر باز استظاهری تقریباً انتزاعی دارد که جوی ، آرام و غریب است.

اگر کسب و کار شما قصد ایجاد یک فضای آزاد و شناور را دارد - برای تجارتهایی که مربوط به محصولات تجربی یا محیط هایی مانند کافی شاپ ها ، فروشگاه های مبلمان یا حتی مشاغل کشاورزی هستند که ممکن است بخواهند به مشتریان پیشنهاد دهند ، یک انتخاب لوگو به سبک طرح انتخابی عالی است. طبیعت باز و نسیم مزرعه آنها.

زنگ زدگی و زمین به زمین
-

 

حتماً متوجه شده اید که بسیاری از نمونه ها تاکنون احساس ملموس و ارگانیک می کنندبه نظر می رسد این فقط یک ویژگی اساسی در طراحی های دستی استاگر وقت خود را برای قرار دادن عشق و مراقبت در یک طراحی دست ساز بگذرانید ، بسیار کم احساس خواهد شدعلاوه بر این ، لمس از ناقص ، لوگو ها را با ظاهری طبیعی و انسانی در تضاد با ظاهری دقیق و دقیق از نظر ماشین ، ایجاد می کند.

طرح های ارائه شده در بالا این احساس را با تصاویر ملایم ، الگوهای تزئینی ناقص و مفاهیم عجیب و غریب نشان می دهداگر یک احساس ارگانیک یا زنگ زدگی نقطه کانونی در کسب و کار شما است ، این سبک از طراحی لوگو را در نظر بگیرید.

عناصر دست ساز و سرگرم کننده و بازیگوش
-

 

 

ایجاد هر چیزی با دست هم می تواند واقعاً سرگرم کننده باشد - آشپزی ، پخش موسیقی ، نقاشی و درست است ، طراحی گرافیکی نیزمثالهای فوق باعث ایجاد لذت بردن از طراحی دستی با نقاشی شده است - مانند نقاشی با رنگهای روشن ، ترکیب کودکان و یا استفاده از الگوهای ارگانیک با رنگهای پر رنگهر شغلی که سرگرم کننده باشد باید یک لوگو دست ساز را در نظر بگیردبه پیاده روی ، تعطیلات ، تحصیلات یا مشاغل روزانه سگ فکر کنید.

لوگو های صنایع دستی و صنایع دستی
-

 

از طرفی رسم تر ، طبیعت قدیمی از طراحی دست ساز می تواند به لوگو ها ظاهری هنری و هنری بدهداین رویکردی است که در صورت تلاش برای ابراز ارادت به یک کاردستی باید در نظر بگیریدفکر کنید که آبجو ، کباب قهوه یا حتی مهد کودک گیاهان بکاریداین نوع از طراحی ها اغلب دارای تصاویر جزییاتی با دکوراسیون زینتی است که به زمان و مهارت ایجاد می کند (دقیقاً مانند محصول شما!).

یک انتخاب عالی ، دست پایین
-

اگر احساس می کنید که مارک شما می تواند از لمس انسان استفاده کند و فکر نمی کنید که یک مدرسه قدیمی را برای انجام این کار انجام دهید ، یک طراحی لوگو با دست کشیده انتخاب بسیار خوبی استاین که آیا این یک امضای شخصی ، تصویر زیر زمینی یا کار تفصیلی از عشق است ، طراحی شما پیام منحصر به فرد و بی موقع شما را ضبط می کند