باور کنید یا نه ، لوگو ها می توانند ترسناک مرحله هم باشند. بعضی اوقات آنها می دانند که چه چیزی می خواهند بگویند ، اما وقتی توجه مشتری خود را جلب کردند ، کلمات موجود نیستند. پیام رسانی لوگو بسیار سخت تر از "فقط انجام این کار" است. اما برای موفقیت شما بسیار مهم است.

پیام لوگو تجاری شما چیزی بیش از معاملات و خدمات شما است. این در واقع یکی از موثرترین راه های ایجاد یک مشتری است:

حدود 64٪ مصرف کنندگان می گویند دلیل اصلی ارتباط آنها با یک برند ، ارزشهای مشترک است.

ثبات برند منجر به افزایش متوسط درآمدی 23٪ می شود.

هنگام ارزیابی لوگو ها ، مردم بیشتر به احساسات و تجارب اعتماد می کنند تا منطق و واقعیت ها.

پیام های لوگو کننده عناصر اصلی برند شما را درگیر می کند تا دل مشتریان را به ذهن خود جلب کند و این می تواند یک چالش باشد. بیایید نگاهی بیاندازیم به همه چیزهایی که باید در مورد پیام های لوگو بدانید برای کسب درآمد نه تنها از فروش بلکه یک مشتری وفادار و مادام العمر.

پیام برند چیست؟-

پیام رسانی لوگو هنر استفاده از کلمات صحیح برای ارتباط جوهره برند شما با مشتریان بالقوه است.

تصویر لوگو

در یک دنیای عالی ، شما می توانید با تمام مشتریان بالقوه از طریق قهوه بنشینید و توضیح دهید که چرا آنها باید با شما تجارت کنند. اما در حقیقت مشتریان شما فقط با آگهی یا وب سایت خود دارای یک ثانیه تقسیم می شوند تا تصمیم بگیرند که آیا ارزش پول آنها را دارید یا خیر. محصولات و خدمات شما ممکن است برای خود صحبت کنند ، اما پیام رسانی روشن و واضح یک راه مطمئن برای دستیابی آنها به دستان (و ذهن شما) مشتریان است.

 

استراتژی برند شما دقیقاً چه چیزی را می خواهید برقراری ارتباط برقرار کنید ، خواه قیمت پایین یا هویت نام تجاری برند شما باشد ، اما در اینجا دو مکان اساسی برای شروع وجود دارد.

دو طرف پیام لوگو

پیام های تجاری همه چیز در مورد چگونگی درک مردم شما است - نه فقط مشتریان ، بلکه تیم شما. برندسازی از درون شروع می شود. فرهنگ شرکت ، ارزش ها و بیانیه های ماموریت پایه و اساس چگونگی تجربه مشتریان بالقوه شما از نام تجاری شما و جایگاه شما در بازار را تشکیل می دهد.

پیام برند داخلی

پیام لوگو با نحوه تعریف شما و تیم شما از لوگو شما شروع می شود. رسالت ، چشم انداز و ارزش های شما به همان اندازه عمومی کارکنان شما تأثیر می گذارد. فرهنگ شرکت مستقیماً از گردش پیام های لوگو داخلی (مانند محیط کار "سرگرم کننده" گوگل ) توسعه می یابد ، بنابراین تعریف این موارد در توسعه شرکت شما بسیار مهم است.

هنگامی که شروع به توسعه پیام کوتاه لوگو خود می کنید ، وقت خود را برای شناسایی ماموریت اصلی ، چشم انداز و ارزش های خود اختصاص دهید. این موارد برای بقیه پیام های شما و برای تجارت خود بسیار مهم است.

پیام لوگو خارجی

پیام رسانی برای عموم مردم ، با هدف دامن زدن به مشاغل ، همان چیزی است که بیشتر افراد وقتی به پیام رسانی لوگو فکر می کنند ، درباره آن فکر می کنند. این پیامهای بیرونی بیشتر از پیامهای باطنی ، که معمولاً حول ایده ها هستند ، بیشتر آموزنده و پرتحرک تر هستند.

پیام های خارجی شامل عبارت موقعیت یابی ، تمایز دهنده ها ، گزاره های ارزش و شعار است. بازاریابی موفقیت آمیز همیشه از این اصطلاحات اصلی شکل می گیرد تا پیام شما را ثابت نگه دارد.

7 مؤلفه پیام رسانی لوگو

 

1. مأموریت

بیانیه ماموریت شما جمله ای کوتاه یا دو جمله ای است که به "چرا" تجارت شما پاسخ می دهد. به عبارت دیگر ، چرا کاری را که انجام می دهید انجام می دهید؟

بیانیه ماموریت خود را با پر کردن این قسمت خلاصه کنید: ما باید به ______ وجود داشته باشیم. چندین تکرار از این جمله را طوفان کنید تا بتوانید مواردی را پیدا کنید که قلب تجارت شما را کاملاً جلب کند و چرا به کاری که انجام می دهید اعتقاد دارید. حتماً به این دلیل توجه کنید. بعداً خواهیم گرفت که چه کسی ، چه چیزی و چگونه است.

برای مثال مثال زدنی ، به بیانیه رسمی ماموریت خود نگاهی بیندازید: ما خلاقیت را قهرمان می کنیم تا فرصت هایی را برای مردم در سراسر جهان فراهم کنیم.

ما هر کلمه ای را با دقت انتخاب کردیم تا عناصر خاص لوگو خود را بیرون بیاوریم. به عنوان مثال ، "خلاقیت" به اولویتهای هنری ، طراحی و تخیل ما اشاره دارد. "فرصتها" مستقیماً هدف ما از اتصال طراحان آزاد و مشتری را منعکس می کند. "در سراسر جهان" جامعه جهانی و عشق ما به تنوع را برجسته می کند.

بیایید مثال دیگری بزنیم:

بیانیه های ماموریت لازم نیست طولانی و فنی باشند ، به ویژه اگر منظور آنها برای مشتریان بالقوه باشد. از طریق Kickstarter

بیانیه ماموریت Kickstarter این است که "کمک به تحقق بخشیدن به پروژه های خلاق." به همین دلیل است که تجارت آنها وجود دارد. آنها با بیان مأموریت خود ابراز می كنند كه هر روز با نگرش مفیدی كه بر خلاقیت و موفقیت متمرکز است ، به كار خود می روند. چگونگی (الگوی جمعیتی آنها) بعداً فرا می رسد.

یک مورد دیگر در مورد بیانیه های ماموریت: برخلاف سایر پیام های شما ، بیانیه ماموریت شما غالباً داخلی و خارجی است. شما می توانید از آن برای "تجمع سربازان" شرکت خود استفاده کنید ، بلکه به جهانیان اطلاع دهید که چرا اینجا هستید. این نکته را در خاطر داشته باشید و وقتی شروع به تهیه گزاره خود می کنید از کلمات واضح و ساده استفاده کنید.

2. بیانیه چشم انداز

بیانیه دیداری شما یک جمله آینده نگرانه و تخیلی است که هدف آینده کاری را که می خواهید ببینید در جهان به دلیل کارهایی که شرکت شما انجام می دهد ، تعیین می کند. به عبارت دیگر شرکت شما به کجا می رود؟

با پر کردن این قسمت ، بیانیه بینایی خود را ایجاد کنید: شرکت ما _______ خواهد بود. دوباره ، طوفان مغزی ایده های زیادی را قبل از اینکه ایده ای را انتخاب کنید که تمام اجزای مناسب را داشته باشد.

بیایید نگاهی به بیانیه رسمی چشم انداز خود بیندازیم: به عنوان معتبرترین بستر جهانی خلاق برای طراحان حرفه ای برای یافتن و انجام کار آنلاین.

 

چشم انداز ما جایی را هدایت می کند که شرکت ما در آن هدایت شود و به ما کمک می کند تا همه پیام های لوگو خود را بر روی یک هدف مشخص برای آینده متمرکز کنیم.

3. ارزش ها

مقادیر شما هدایتگرهایی هستند که تعیین می کنند شما چگونه می توانید تجارت کنید. اگر دید شما مقصد نهایی است ، پس مقادیر شما نقشه ای هستند که سفر شرکت شما را به آینده راهنمایی می کنند.

مقادیر خود را با پر کردن این قسمت خالی مشخص کنید: ما اعتقاد داریم ______. تا آنجا که می توانید تعداد موارد زیر را بنویسید و سپس این فهرست را در لیست کوتاه تر ویرایش کنید که فقط مربوط به تجارت اصلی و ماموریت شماست.

در اینجا مقادیر ما در 99 طراحی ذکر شده است:

ما اعتقاد داریم که اول افراد را قرار می دهیم.

ما معتقدیم طراحی هیچ مرز ندارد.

ما معتقدیم افرادی که به مردم کمک می کنند تا موفقیت خودشان را ایجاد کنند.

ما معتقدیم که سفر باید سرگرم کننده باشد.

علاوه بر این ساده تر ، ارزش های ما از مردم ، تنوع ، کمک و سرگرمی کارهایی را که هر روز انجام می دهیم راهنمایی می کند و اساس پیام رسانی ما را تشکیل می دهد.

4- بیانیه موقعیت یابی

اگر ماموریت شما به این دلیل برخورد کرد ، بیانیه موقعیت یابی شما به آنچه ، چه کسی و چگونه از شغل شما برخورد می کند ، برخورد می کند. این بیانیه برای سلامتی و موفقیت برند شما بسیار حیاتی است ، در درجه اول به دلیل اینکه تعداد زیادی از مردم آن را خواهند دید.

بیانیه های موقعیت یابی مخاطبان ، صنعت ، قول و شواهد شما را نام می برد. در اینجا یک الگوی سریع برای شروع کار آمده است:

برای [مخاطبان شما] ، [لوگو شما] [بازار شما] است که به بهترین وجه در [وعده نام تجاری شما] ارائه می دهد.

به بیانیه موقعیت یابی 99designs ما نگاهی بیندازید: ما سکوی خلاق جهانی هستیم که طراحان و مشتریان با هم کار می کنند تا بتوانند طرح هایی را که دوست دارند ایجاد کنند.

صنعت: ما یک بستر جهانی خلاق هستیم.

مخاطبان: ما برای طراحان و مشتری ها هستیم.

وعده: ما با هم کار می کنیم تا بتوانیم طرح هایی را که دوست دارید ایجاد کنید.

بازاریابی عالی عالی همیشه باید به وضعیت موقعیت مکانی شما برگردد.