نحوه طراحی یک لوگو مرحله 11: اصلاح ، پالایش ، پالایش

 

1 از 1به عقب برگردید و نگاه طولانی و سخت به شاهکار خود کنید. از انواع مختلف و اندازه های رنگی ، خوانا بودن آن اطمینان حاصل کنید. فاصله بین کاراکترها و رابطه بین نماد و نوع را بررسی کنید.

خوب ، شما ایده های مختلف طراحی لوگو را ایجاد کرده اید. حالا قدم برداشته و نگاهی طولانی و سخت به شاهکار پیش رو دارید. اطمینان حاصل کنید که طرح های لوگو شما در همه نوع ، اندازه و رنگ های مختلف قابل خواندن است و فاصله بین کاراکترها ، نمادها و نوع های استفاده شده را بررسی کنید.

پس از انتخاب طرح لوگو نهایی ، به راحتی می توانید بنشینید و چشم خود را از روی توپ بگیرید. در حقیقت ، حتی مجرب ترین آژانس های طراحی لوگو نیز این کار را انجام می دهند. اما مهم است که به یاد داشته باشید که شیطان در جزئیات است. اطمینان حاصل کنید که همه چیز را دو برابر می کنید. به این معنی که اطمینان حاصل کنید که منحنی های موجود در مارک تجاری شما به همان اندازه نرم و صاف هستند. اطمینان حاصل کنید که فاصله بین هر کاراکتر کامل باشد ، و تمام شکل ها و نمادها به نسبت کامل باشند.

 

هنگامی که فکر می کنید همه چیز را به یک هنر زیبا تبدیل کرده اید - دوباره آن را بررسی کنید. به سمت راست بزرگنمایی کرده و هرگونه اشکال را بررسی کنید ، طراحی لوگوی خود را به همان اندازه ممکن چاپ کنید و مدتی به آن خیره شوید ، سپس آن را به 100 پیکسل بسپارید و ببینید چه اتفاقی می افتد. شما احتمالاً شانس دیگری برای انجام این نوع رفتارهای دقیق نخواهید داشت. هنگامی که طراحی لوگوی خود را به صورت وحشی منتشر کردید ، خیلی خوب پیش می رود - بنابراین اولین بار سعی کنید آن را درست کنید.

 

پس از اتمام پالایش ، کار را متوقف کنید. دست از ایجاد تغییرات بردارید. شما تمام شد